Допомога Volvo Assistance
Невідкладна допомога у разі необхідності
Коли Ви вирішили обрати Volvo, Ви зробили свій вибір на користь незрівняної безпеки та безтурботного задоволення від керування.
Будьте впевненими у Вашому постійному захисті від неприємностей, викликаних технічними несправностями, та від інших непередбачуваних обставин, адже ми подбаємо майже про всі Ваші негаразди на дорозі, оскільки вважаємо, що власники Volvo заслуговують найкращого в усьому.
ЩО ПОКРИВАЄ VOLVO ASSISTANCE?
- Volvo Assistance¹ – це послуга, яка пропонується власникам Volvo у випадках поломки автомобіля в дорозі.
- Термін дії послуги:
- 2 роки з дати придбання автомобіля — для авто з двигунами внутрішнього згорання та гібридних
- 3 роки з дати придбання автомобіля — для електричних автомобілів
- Отримувачі послуг: водій/особа, яка керує транспортним засобом, а також пасажири (не більше 4-х, або не більше 6-ти для XC90).
- Доступність: з Volvo Assistance Ви захищені 24/7, 365 днів на рік. Де б Ви не знаходились — в своїй країні, у подорожі Європою⁴ або навіть вдома — просто зателефонуйте за безкоштовним номером телефону (за кордоном — за локальними тарифами), і ми якнайшвидше Вам допоможемо.
ВИ МОЖЕТЕ СКОРИСТАТИСЯ VOLVO ASSISTANCE У НАСТУПНИХ ВИПАДКАХ² ³:
- Раптова механічна або електрична несправність
- Проблеми з пальним: нестача пального, заправка невірним типом пального, неякісне пальне
- Проблеми з ключами: ключ заблокований, втрачений або зламаний
- Проблеми з шинами: прокол або спущено
- Розряджена АКБ
- Дорожньо-транспортна пригода, в результаті якої автомобіль не може рухатися далі самостійно
- Спроба крадіжки або акт вандалізму, в результаті яких автомобіль не може рухатися далі самостійно
- Крадіжка (автомобіль було викрадено)⁵
- Пожежа автомобіля
- Консьєрж-сервіс
VOLVO ASSISTANCE – ПРО
- Виконавцем послуги Volvo Assistance для автомобілів, проданих офіційними дилерськими центрами Volvo на території України, є Представництво «АП Солюшнз ГмбХ».
- Таксі, автомобілі на прокат, поліцейські автомобілі, автомобілі швидкої допомоги та автомобілі, що використовуються автошколами, мають право тільки на допомогу на дорозі, буксирування та евакуацію.
- Вартість ремонту та всіх витратних матеріалів даною програмою не покривається і сплачується власником автомобіля/довіреною особою власника самостійно.
- Перелік країн зазначено у розділі «Країни, в яких працює програма Volvo Assistance».
- Якщо авто було викрадене, власник може звернутися до центра обслуговування Volvo Assistance (по телефону або ж за допомогою додатка Volvo Cars) чи до компетентних органів.
ПРИМІТКА
Це також стосується тих ситуацій, коли авто відчиняється і викрадається відповідним ключем.
Після контакту з представниками влади сервісний центр Volvo Assistance відключає ключі ДК, щоб унеможливити запуск автомобіля.
Знерухомлений таким чином автомобіль можна завести тільки звернувшись до Сервісного центру Volvo Assistance, після необхідної перевірки й підтвердження за допомогою PIN-коду. Після цього центр обслуговування Volvo Assistance виконує активацію автомобіля.
Що пропонує Volvo Assistance?
ДЛЯ ВАШОГО АВТОМОБІЛЯ:
• Ремонт на дорозі
Ми спробуємо допомогти Вам на місці усунути несправність та відновити можливість автомобіля рухатися далі.
Якщо ми не зможемо усунути несправність на місці, автомобіль (у т.ч. фургон/трейлер) буде евакуйований до найближчого офіційного Сервісного центру Volvo. Автомобіль може бути доставлений до найближчого офіційного дилера Volvo або до будь-якого офіційного дилера/сервіс-партнера Volvo за Вашим вибором, якщо відстань від місця виникнення несправності до/від Вашого дому не перевищує 80 км.
• Зберігання у нічний час
Якщо автомобіль має бути доставлено до найближчого офіційного дилера Volvo в той час, коли він закритий (неробочий час), то організовується переміщення автомобіля на безпечну стоянку з охороною. Наступного робочого дня автомобіль буде евакуйовано до авторизованого СТО. Покриваються витрати на евакуацію (буксирування та паркування) до 100 ЄВРО**.
ДЛЯ ВАС:
Якщо Ваш автомобіль має бути доставлений до офіційного Сервісного центру Volvo, при цьому несправність не може бути усунута впродовж 4 годин або того ж дня:
• Продовження поїздки
- Організація таксі, якщо відстань до/від Вашого дому або пункту призначення не перевищує 80 км, вартістю до 50 ЄВРО.
- Або організація підмінного* автомобіля на час ремонту, максимум на 168 годин (7 діб), а у випадку дорожньо-транспортної пригоди, викрадення або акту вандалізму – до 48 годин (2 доби).
- Або організація та оплата проїзду потягом, квитки першого класу (або аналогічного класу) для всіх пасажирів, вартістю максимум 600 євро на особу.
- Або, якщо тривалість поїздки потягом більша за 6 годин, організація та оплата перельоту літаком, квитки економ-класу, вартістю максимум 600 євро на особу (у випадку дорожньо-транспортної пригоди, викрадення або акту вандалізму можуть бути запропоновані лише квитки на потяг).
АБО:
• Розміщення в готелі
Якщо відстань до/від Вашого дому більша за 80 км, Вам може бути запропоновано розміщення в готелі на час проведення ремонту.
Максимум 4 ночі вартістю до 100 євро за одну особу за одну ніч, для всіх пасажирів (у випадку дорожньо-транспортної пригоди, викрадення, пожежі або акту вандалізму покривається лише одна доба). З питань отримання додаткових послуг, зв‘яжіться з Вашою страховою компанією.
*Підмінний автомобіль
Орендарем підмінного автомобіля являєтесь Ви і маєте дотримуватись умов договору. У якості підмінного автомобіля надаються автомобілі Volvo аналогічного класу (за наявності); у випадку відсутності — автомобіль іншого бренду з автопарку партнерів.
Підмінний автомобіль подається і забирається від Вас у точці, де Вам зручно. Тобто, Ви не турбуєтесь про візит у компанію з прокату автомобілів.
Витрати на пальне для орендованого автомобіля, а також додаткові витрати, пов’язані з орендою автомобіля, покриваються власником автомобіля Volvo самостійно і відшкодуванню не підлягають.
** тут і далі по тексту під «ЄВРО» мається на увазі гривневий еквівалент за курсом НБУ на день покриття затрат без урахування ПДВ.
ДОДАТКОВІ ПЕРЕВАГИ
Volvo Assistance закріплюється за автомобілем, а не за власником, відповідно, право на отримання послуг мають усі, хто б не був за кермом, разом з пасажирами. Для отримання інформації стосовно того, що покривається, а що – ні, будь ласка, зв’яжіться з оператором Volvo Assistance і отримайте вичерпну відповідь на всі Ваші запитання.
ОТРИМАННЯ АВТОМОБІЛЯ ПІСЛЯ РЕМОНТУ
Ми сплатимо за поїздку однієї особи, щоб отримати автомобіль після ремонту***:
- На таксі, якщо відстань менша за 80 км, вартістю до 50 євро.
- Якщо відстань більша ніж 80 км — потягом, квиток першого класу.
- Якщо подорож потягом триватиме більше 6 годин — літаком, квиток економ-класу, вартістю до 600 євро.
***Окрім випадків «ДТП», «Спроба угону», «Акт вандалізму» або «Пожежа».
РЕПАТРІАЦІЯ АВТОМОБІЛЯ
Якщо автомобіль не може бути відремонтований протягом 3 робочих днів за кордоном або 2 робочих днів в Україні, ми сплатимо за повернення автомобіля (включаючи фургон/трейлер) до Вашого офіційного Сервісного центру Volvo (який Ви відвідуєте регулярно).
Також буде покрито вартість поїздки водія та пасажирів додому у випадку «Несправність» та/або «Помилка водія» способом, аналогічним до пункту «Отримання автомобіля після ремонту». Витрати на можливе паркування автомобіля (включаючи фургон/трейлер), що було необхідно протягом очікування на повернення автомобіля, також будуть покриті на суму в межах 100 євро.
ПІДМІННИЙ АВТОМОБІЛЬ*
Якщо Ваш автомобіль прибув до офіційного Сервісного центру Volvo своїм ходом, але потребує ремонту понад 1 день, Вам може бути надано підмінний автомобіль на час ремонту строком до 120 годин (5 діб), або на 48 годин (2 доби) у випадку дорожньо-транспортної пригоди, спроби викрадення або акту вандалізму. Дана послуга доступна 1 (один) раз на рік та виключає випадки планового обслуговування автомобіля (регулярне планове ТО згідно з регламентом виробника).
*Орендарем підмінного автомобіля являєтесь Ви і маєте дотримуватись умов договору.
У якості підмінного автомобіля надаються автомобілі Volvo аналогічного класу (за наявності); у випадку відсутності — автомобіль іншого бренду з автопарку партнерів. Підмінний автомобіль подається і забирається від Вас у точці, де Вам зручно, тож Ви не турбуєтесь про візит у компанію з прокату автомобілів.
Витрати на пальне для орендованого автомобіля, а також додаткові витрати, пов’язані з орендою автомобіля, покриваються власником автомобіля Volvo самостійно і відшкодуванню не підлягають.
СЕРВІС ТЕРМІНОВИХ ПОВІДОМЛЕНЬ
У разі серйозних інцидентів термінові або важливі повідомлення будуть передані через Volvo Assistance Вашій родині, близьким, роботодавцю або діловим партнерам.
КОНСЬЄРЖ-СЕРВІС
Для Вас буде організовано надання наступних послуг (вартість безпосередньо послуг або товарів оплачується Вами):
- Бронювання готелів
- Квитки на кінофільми / у театр
- Бронювання ресторану
- Квитки на літак / потяг
- Замовлення таксі
- Замовлення кур’єра DHL / UPS
- Організація тест-драйву моделі VOLVO
- Запис автомобіля VOLVO на офіційний сервіс
- Організація послуги «Драйвер»
- Розморожування замків
ПРОГРАМА VOLVO ASSISTANCE ПРОПОНУЄ ШИРОКИЙ СПЕКТР ПЕРЕВАГ, ПРОТЕ Є ВИПАДКИ, ЯКІ НЕ ПОКРИВАЮТЬСЯ ДАНОЮ ПРОГРАМОЮ:
- Автомобілі, що потребують звичайного ремонту та обслуговування.
- Автомобілі, викликані офіційним Сервісним центром Volvo для технічного обслуговування або ремонту.
- Автомобілі, що використовуються для мотогонок, ралі, перевірки на швидкість і витривалість, випробувань або знаходяться за межами радіусу обслуговування.
- Для автомобілів, що використовуються в комерційних цілях (таксі, поліцейські автомобілі, автошколи, прокатні компанії) покриваються лише випадки ремонту на місці та буксирування.
- Автомобілі, придбані у неофіційних дилерів та/або за межами України незалежно від місця їх реєстрації.
- Автомобілі, що знаходяться в стані, непридатному для експлуатації на дорогах, або не обслуговуються офіційним дилером/сервіс-партнером Volvo відповідно до рекомендацій виробника.
- Інциденти, викликані неправильною експлуатацією Вашого авто (згідно з інструкцією з експлуатації) або спричинені встановленням чи використанням неоригінальних аксесуарів або запчастин.
- Несправності, що виникли в результаті навмисного псування або вандалізму, заподіяного власником або користувачем, або участі в злочині чи правопорушенні.
- Будь-які витрати і/або шкода майну, які є наслідком несправності автомобіля.
- Медичні і супутні послуги – у разі, якщо Ви змушені припинити подорож через хворобу та/або госпіталізацію, зверніться до страхової компанії, де Вами було оформлене медичне страхування на час подорожі.
- Інциденти, пов’язані з форс-мажорними обставинами.
КРАЇНИ, В ЯКИХ ПРАЦЮЄ ПРОГРАМА VOLVO ASSISTANCE:
Албанія, Андорра, Австрія, Білорусь, Бельгія, Боснія і Герцеговина, Болгарія, Великобританія, Кіпр*, Чеська Республіка, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Македонія, Гібралтар, Греція, Угорщина, Ісландія, Іспанія, Ірландія, Італія, Латвія, Ліхтенштейн, Литва, Люксембург, Мальта, Молдова, Монако, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Польща, Португалія, Республіка Сан-Марино, Румунія, Росія**, Сербія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Туреччина, Україна (окрім тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей, а також АР Крим), Хорватія, Чорногорія.
* Покриття на Кіпрі обмежується грецькою територією острова.
** Покриття в Російській Федерації обмежується регіонами Санкт-Петербург, Москва, Ростов-на-Дону, Тольятті, Перм та в межах 50 км від адміністративної межі даних міст, а також повне покриття на трасах Е95 і Е115.
Як зв’язатися з Volvo Assistance у разі необхідності*
Які дії необхідно виконати при зверненні по допомогу:
- Перемістіть свій автомобіль у безпечне місце (наскільки це можливо).
- За необхідності встановіть перед автомобілем знак(-и) аварійної зупинки (червоний трикутник).
- Якщо потрібно, вдягніть на себе та пасажирів світловідбиваючі жилети та залиште автомобіль, очікуючи в безпечному місці.
- Тримайте напоготові картку Volvo Assistance, коли телефонуєте за вказаними номерами.
Разом із державним реєстраційним номером Вашого автомобіля необхідно повідомити також VIN номер (ідентифікаційний номер автомобіля), який має бути зазначений на картці. Якщо VIN номер не вказано на картці, Ви можете його побачити:
- на панелі приладів через лобове скло з боку водія, або
- знайти його в налаштуваннях через кнопку MY CAR на центральній панелі приладів.
Щоб звернутися:
- Натисніть кнопку On Call¹, або
- Використайте номер телефону Volvo Assistance, зазначений на Вашій картці, та повідомте оператору:
- Ваше ім’я
- Реєстраційний та VIN номер Вашого автомобіля
- Модель та колір автомобіля
- Ваше місце перебування (якомога детальніше)
- Номер мобільного телефону, за яким з Вами можна зв’язатися
Оператор Volvo Assistance відповість на всі Ваші питання стосовно програми та її покриття.
* Якщо Ви потребуєте допомоги Volvo Assistance, зателефонуйте за зазначеними номерами (або скористайтеся кнопкою On Call) одразу після настання випадку, який покривається дією програми, та дотримуйтесь рекомендацій оператора Volvo Assistance. Несвоєчасне звернення до Volvo Assistance є підставою для відмови у наданні послуги. ¹ On Call – це система, що дозволяє отримати допомогу в екстрених випадках, використовуючи GPS та LTE/GSM технології.
Також Volvo, за допомогою мобільних додатків Volvo Cars, дозволяє дистанційно контролювати та керувати деякими функціями Вашого автомобіля, коли він не знаходиться у русі.
VOLVO ASSISTANCE
0-800-303-555 (в Україні)
+38-044-495-0078 (в інших країнах)
Ми рекомендуємо зберегти ці номери в записній книжці Вашого мобільного телефону.
Ваш автомобіль обладнано кнопкою On Call
Використовуючи сучасні технології, Volvo On Call готовий допомогти 24 години на добу, 365 днів на рік на більшій частині Європи.
Будь то дрібна незручність або запитання – просто натисніть кнопку On Call.
У разі критичної ситуації натисніть кнопку SOS. Ваш автомобіль встановить голосовий зв’язок з вашим кол-центром або службою порятунку (112 SOS у Європі), і Вам відповість професійний оператор, що запропонує варіанти вирішення Вашої проблеми.
Отримавши інформацію про Ваше місцезнаходження, оператор може негайно відправити до Вас допомогу².
² Переконайтеся, що Ваша підписка на Volvo On Call оплачена та залишається чинною.