Мільйонний плагін-гібрид Volvo зійшов з конвеєра

Мільйонний плагін-гібрид Volvo зійшов із конвеєра 

 

У першій половині 2025 року 23 % світового обсягу продажів Volvo Cars склали саме плагін-гібриди. За останні роки їх продажі зросли від 46 000 одиниць у 2019 р. до понад 177 000 у 2024 р. Попит на плагін-гібриди XC60 та XC90 у всіх трьох основних регіонах продажів залишається стабільно високим.

XC60 став найпопулярнішим плагін-гібридом у Європі у 2024 р. та вже три роки поспіль утримує лідерство у світовому преміум-сегменті. У 2025 році авто залишається на вершині. Минулого року обидві моделі – XC60 і XC90 – отримали оновлення, що ще більше посилило їхню привабливість у Європі. Завдяки високому попиту на гібриди, Volvo Cars має найбільшу частку PHEV серед усіх виробників у преміум сегменті.

«Volvo Cars рухається до повністю електричного майбутнього у комфортному для клієнтів темпі, — зазначає Ерік Северінсон, комерційний директор Volvo Cars. — Плагін-гібриди – це важливий перехідний етап для тих, хто ще не готовий повністю перейти на електричні автомобілі».
 
Згідно з внутрішніми дослідженнями виробника, у міських умовах власники плагін-гібридів Volvo часто використовуються як повністю електричні. У середньому власники авто половину часу пересуваються без використання ДВЗ.

«Інвестуючи та розширюючи присутність бренду у сегменті електромобілів преміумкласу, компанія продовжує оновлювати та вдосконалювати гібриди, — зазначає Ерік Северінсон. — Це дає більше часу для розвитку зарядної інфраструктури й спрощує перехід до повністю електричного майбутнього».

Volvo Cars вже понад десять років залишається лідером у виробництві плагін-гібридів. Перший PHEV компанія випустила ще у 2012 році – дизельний універсал V60. У наступні роки Volvo стала єдиним світовим виробником автомобілів, що пропонував гібридну версію для кожної моделі. 

Сьогодні Volvo Cars пропонує п’ять плагін-гібридів, що доповнюють шість повністю електричних моделей. Збалансоване портфоліо дає компанії стратегічну перевагу – можливість пропонувати клієнтам у всьому світі преміальні електрифіковані авто на будь-який смак.

Зображення-заповнювач

У першій половині 2025 року 23 % світового обсягу продажів Volvo Cars склали саме плагін-гібриди. За останні роки їх продажі зросли від 46 000 одиниць у 2019 р. до понад 177 000 у 2024 р. Попит на плагін-гібриди XC60 та XC90 у всіх трьох основних регіонах продажів залишається стабільно високим.

XC60 став найпопулярнішим плагін-гібридом у Європі у 2024 р. та вже три роки поспіль утримує лідерство у світовому преміум-сегменті. У 2025 році авто залишається на вершині. Минулого року обидві моделі – XC60 і XC90 – отримали оновлення, що ще більше посилило їхню привабливість у Європі. Завдяки високому попиту на гібриди, Volvo Cars має найбільшу частку PHEV серед усіх виробників у преміум сегменті.

«Volvo Cars рухається до повністю електричного майбутнього у комфортному для клієнтів темпі, — зазначає Ерік Северінсон, комерційний директор Volvo Cars. — Плагін-гібриди – це важливий перехідний етап для тих, хто ще не готовий повністю перейти на електричні автомобілі».

 

 

Згідно з внутрішніми дослідженнями виробника, у міських умовах власники плагін-гібридів Volvo часто використовуються як повністю електричні. У середньому власники авто половину часу пересуваються без використання ДВЗ.

«Інвестуючи та розширюючи присутність бренду у сегменті електромобілів преміумкласу, компанія продовжує оновлювати та вдосконалювати гібриди, — зазначає Ерік Северінсон. — Це дає більше часу для розвитку зарядної інфраструктури й спрощує перехід до повністю електричного майбутнього».

Volvo Cars вже понад десять років залишається лідером у виробництві плагін-гібридів. Перший PHEV компанія випустила ще у 2012 році – дизельний універсал V60. У наступні роки Volvo стала єдиним світовим виробником автомобілів, що пропонував гібридну версію для кожної моделі. 

Сьогодні Volvo Cars пропонує п’ять плагін-гібридів, що доповнюють шість повністю електричних моделей. Збалансоване портфоліо дає компанії стратегічну перевагу – можливість пропонувати клієнтам у всьому світі преміальні електрифіковані авто на будь-який смак.

 

 

Volvo Cars у 2024 році 
Volvo Car Group зафіксувала рекордний операційний прибуток у розмірі 27 млрд шведських крон. Дохід у 2024 році склав рекордні 400,2 млрд шведських крон, а світові продажі досягли рекордних 763 389 авто.

Про Volvo Car Group
Компанія Volvo Cars заснована в 1927 році. Сьогодні – це один з найбільш відомих і шанованих у світі автомобільних брендів, що реалізується у понад 100 країнах. Volvo Cars котирується на Стокгольмській біржі Nasdaq під тикером «VOLCAR B». 
«Для життя. Щоб забезпечити свободу пересування для клієнтів через персоналізований, безпечний та відповідальний підходи», – ось мета Volvo Cars, що відображена в прагненні стати виробником повністю електричних авто. Компанія зобов’язалася постійно скорочувати вуглецевий слід, щоб досягнути нульового рівня викидів парникових газів до 2040 року. 

Про Віннер
Група компаній Winner вже 32 роки проводить успішну діяльність в Україні. Дилерська мережа налічує 64 центри по всій країні, в яких представлено вісім світових автомобільних брендів – Ford, MG, Maxus, Volvo, Jaguar, Land Rover, Porsche та Bentley. Окрім автомобільної дистрибуції та роздрібної торгівлі Winner здійснює лізингову діяльність та активно будує й обслуговує комерційну нерухомість. Група компаній Winner націлена бути прикладом чесного, прозорого й соціально відповідального бізнесу. Обсяг благодійної допомоги під час війни – понад 260 млн гривень. З детальною інформацією про групу компаній ви можете ознайомитися на сайті www.winner.ua.